Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, April 3, 2021

بنا پروں کے تو تتلی بھی مر سکتی ہے


 بنا پروں کے تو تتلی بھی مر سکتی ہے 

پنچھی اڑنا بھول جاتے ہیں 

تم کیسے امید لگا سکتے ہو کہ میں بنا پر 

ہواٶں میں اڑتی پھروں۔

مگر ہاں میں اڑنے لگتی ہوں میرے اردگرد بادلوں 

کا ہجوم لگا ہوتا ہے ۔ہواٸیں مجھے آسمان کا باسی 

بنا دیتی ہیں ۔اور میں ہواٶں کے ساتھ رقصاں ہوتی ہوں۔

تم میرے وہ خوش رنگ" پر" ہو جو مجھے

پل میں کہاں سے کہاں تک پہنچا دیتے ہیں ۔زمین سے آسمان تک رساٸ ہونے لگتی ہیں ۔آسمان سے اٹکیلیاں کرنے بادلوں کو چھونے لگتی ہوں ۔

دھنک کے رنگوں میں اترنے لگتی ہوں۔

پنچھیوں کے گیت سننے لگتی ہوں ۔

مگر یہ" پر" میرے وجود کا حصہ نہ رہیں تو شاید

بن پر تتلی کی مانند کوٸ وجود باقی نہ رہ 

پاۓ گا ۔

ہاں میری اڑان کے لیے تمھارا ساتھ ہونا ہی اٹل ہے ۔



No comments:

Post a Comment

')