Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, March 30, 2021

مجھے افسوس نہیں میرے پاس سب کچھ ہونا چاہیئے تھا

مجھے افسوس نہیں میرے پاس سب کچھ ہونا چاہیئے تھا
میں اس وقت بھی مسکراتا تھا جب مجھے رونا چاہیے تھا

میں نے سمجھا آزمائش ہے مگر وقت فیصلہ کیے بیٹھا تھا
کیا کھویا کیا پایا اس وقت اقرار نہ کر پایا
اب خدا ملا تو یقین ہوا کہ میں کہاں بھول بیٹھا تھا 

حسن کو ہمیشہ سراہا تھا
نہ جانے کس غلط فہمی کو پال رکھا تھا 
نصیب میں آزمائشیں لکھ دی گئیں 
سرندامت اس خدا سے جا مل بیٹھا تھا

ذائقہ بہت ہی الگ ہے میرے الفاظ کا
کوئی سمجھ نہ پایا تو کوئی بھلا نہ پایا تھا
فقط مجھے افسوس نہیں میرے پاس سب کچھ ہونا چاہیے تھا



No comments:

Post a Comment

')