Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, February 9, 2021

میں جنگ میں جیتا گیا سامان نہیں ہوں

میں جنگ میں جیتا گیا سامان نہیں ہوں
خستہ حالی پر اپنی مگر حیران نہیں ہوں
۔
مجھے تو کوئی ڈھونگ بھی رچنا نہیں آتا
روتے ہوئے کہتا ہوں کہ پریشان نہیں ہوں
۔
لہجے پر اپنے بہت تنقید سنی ہے
لوگوں کی نگاہ میں اچھا انسان نہیں ہوں
۔
ظاہر ہے فرشتوں سے تعلق نہیں میرا
مسجد میں مولوی کا بیان نہیں ہوں
۔
راتوں میں اکثر لکھنے کی عادت ہے
اور کہتے ہو ادب کا قدردان نہیں ہوں ؟
۔
لگتا ہے چُپ ہوں مگر چُپ نہیں ہوں 
رنگوں سے ان کے ذرا انجان نہیں ہوں
۔
خدشہ کوئی ، خطرے کا امکان نہیں ہوں
شاعر ہوں میری جان! عام انسان نہیں ہوں...



No comments:

Post a Comment

')