Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, February 2, 2021

شکر اور اطمینان قلب


شکر اور اطمینان قلب ایک ہی چیز کے دو نام ہیں    یہ ہو ہی نہیں سکتا   کہ آپ دل سے اللہ کی  دی ہوئی نعمتوں پر شکر گزار ہوں اور بے چین بھی ہو ں۔  جب آپ دل سے اس بات کو مان لیتے ہیں   کہ جو کچھ میرے پاس ہے میں اس کا حقدار نہیں تھا   لیکن پھر بھی اللہ تعالی نے مجھے ان نعمتوں سے نوازا ہے تو پھر آپ فورا اللہ کے سامنے سجدہ میں گر جاتے ہیں  ہیں اور اللہ تعالی کا شکر ادا کرتے ہیں اور اس شکر ادا کرنے سے دل کو جو سکون ملتا ہے وہ سکون دنیا کی کسی اور چیز سے نہیں مل سکتا 


  آپ بے چین تب ہی  ہوتے ہیں جب آپ سوچتے ہیں کہ مجھے میرے حق سے کم ملا ہے حلانکہ دنیا میں کوئی چیز ایسی نہیں ہے جس سے اس کے حق سے کم ملا ہو ہر انسان ہر چیز کو اس کے حق سے زیادہ ہی ملا ہے تو پھر کیوں ہم اللہ کا شکر ادا کر کے اطمینان قلب حاصل کرنے کے مقام پر اعتراضات کر کے بے چینیاں سمیٹ رہےہیں



No comments:

Post a Comment

')