Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, May 25, 2021

وہ آج بہت دنوں بعد اسے دیکھ رہی تھی، وہ ویسا ہی تھا



وہ آج بہت دنوں بعد اسے دیکھ رہی تھی، وہ ویسا ہی تھا پر آج رشتے کی نوعیت بدل چکی تھی۔ وہ ہمیشہ اسکو دیکھ کے کھل اٹھتی تھی پر آج دل خاموش تھا، بری طرح مر چکا تھا، ٹکڑوں میں بٹ چکا تھا۔

"آہمم ہاں بولوں۔" وہ کھنکھار کر گویا ہوا۔

"مجھے یوں مت چھوڑو۔" وہ بولنا بہت کچھ چاہتی تھی مگر لبوں سے لفظ نکلنے سے اِنکاری تھے۔ 

" کیوں؟" بھنویں اچکا کر جواب داغا۔

"کیوں کہ میں نہیں رہ سکتی تمہارے بغیر مجھے تمہاری عادت ہے۔".وہ لب کاٹتی گویا ہوئی۔ 

" یہ میرا مسلہ تو نہیں ہے۔"وہ سفاکی کی حد کو چھورہا تھا۔ 

وہ دم سادھے اسکو دیکھتی رہ گئی، کھبی یہ ہی لہجہ پھول برسایا کرتا تھا۔ پر آج دل پہ چھریاں پھیر رہا تھا۔ گویا اسکو فرق نہیں پڑتا، اسکی آنکھیں نم ہو گئی۔

"تم ایسے تو نہیں تھے۔" وہ دکھ سے بولی۔ 

"پر اب ہوگیا ہوں۔"

"خیر۔" وہ بولا۔ 


//Ishq samjhe thy jisko wo shyd,

  tha bas aik narsai ka rishta,

  mere aur isky darmiyan nikla,

  umar bhar ki judai ka rishta// 

- Jaun Elia 


Jisky sath umar bhar ky sath ky wadey houn, jiska hath tham kar bheer mai sath chalna hou, aur pher wahi apka hath bheer mai chour de // 


" کتنی محبت کرتی ہو مجھ سے؟"

"بہت ذیادہ نہیں اتنی ہی کے بس تمہیں اپنی ہر نماز کی دعا میں مانگتی ہوں۔ اتنی کے بس اللہ سے تمہاری خوشیاں مانگتی ہوں، اتنی کے بس تم نہ بھی ملوں تو تمہیں خوش دیکھنا چاہتی ہوں، میں بس تمہاری خوشی چاہتی ہوں، اگر تمہاری خوشی میرے تم سے دور جانے میں ہے تو میں بخوشی چلی جاؤنگی تمہاری زندگی سے پر۔" وہ چند لمحے ٹھہر کر اسکو دیکھنے لگی پھر سلسلہ کلام وہی سے جوڑا۔ 


"تنہائ کے لمحوں میں، فرصت کی گھڑیوں میں، اتنا ضرورر سوچنا تم کیا تھے میرے لئے، تمہیں میں یاد آؤنگی ذرا اس وقت کو تو ڈھلنے دو، ایک دن تم مجھے یاد کروگے، پر تب تک تم مجھے کھوچکے ہوگے، ہمیشہ ہمیشہ کے لئے۔ تمہیں یاد آئیگا میں نے بہت ٹوٹ کے چاہا تھا تمہیں، اور میں یاد رکھونگی ایک پتھر سے دل لگایا تھا میں نے۔" اسکی آنکھ سے آنسو بہہ رہے تھے، پر سامنے تو پتھر تھا اس پہ ان آنسؤوں کا کیا فرق پڑتا، اس نے اپنے آنسو درشتی سے صاف کئے اور اُٹھ کھڑی ہوئی۔

" خدا تمہیں سلامت رکھے۔"


//Udasio ka ye mausam badal bhi sakta tha,

Wo chahta tou mery sath chal bhi sakta tha//


Bhut maan ho jis par, ky wo dunia mai aik hai, wo dunia jesa nh hai, aur wo apka maan tour day, kisi ky jany se koi marta nh hai par dil mai jo khala bakhi reh jati hai us khala ka kia kry koi? 


// پہلے لگتا تھا تم ہی دُنیا ہو، 

اب یہ لگتا ہے تم بھی دُنیا ہو // 


پر آج اسکو وہ یاد آتی تھی، بہت ذیادہ، بے انتہا،  بے شمار، پر اب وہ اسے کھو چکا تھا، اسکے ہاتھ میں خسارے کے سوا کچھ نہیں رہا تھا، اور اسکا ضمیر اب اسکو کچوکے لگاتا تھا۔


// Ham insanou ko na chezou ki qadar hamesha unky chale jany ky bad houti hai, aur jab hamko ehsas houta hai tab tak itni dyer ho chuki houti hai ky ham pher chah kar bhi unko dhoundh nh patay, aur pher wo loug bheer mai ghum hojaty hain, ham insan bary jald baaz waqae hoye hain. // 




No comments:

Post a Comment

')