Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, May 22, 2021

تھوڑی سی توجہ چاہی تھی تم سے


 تھوڑی سی توجہ چاہی تھی تم سے 

جبکہ وہ بھی بوجھ تصور کی جانے لگی ہے ۔۔۔۔

مجھے لگتا ہے جیسے محبت کی رسی کس لی ہے میں نے تمھارے گرد اور اپنی باتوں کے گہراو میں تنگ کر رکھا ہے تمہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔

مجھے یوں محسوس ہونے لگا ہے جیسے شاید تمہاری حسرتیں بھی اب بدلتے موسموں کے ساتھ اک نئے خود پسند مکان کی متلاشی ہیں۔۔۔

مجھے لگتا ہے میری زہنی بربادی میں تمہارے حقوق کی تلفی کی بد دعائیں شامل ہیں۔۔۔۔

مجھے لگتا پے جیسے اب مجھے دل کا دروازہ کھول دینا چاہیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مجھے لگتا ہے مجھے یونہی آدھا انسوں آنکھ مین جبکہ ادھا حلق میں چھوڑ کر  قلم چھوڑ دینا چاہیے توڑ دینا چاہیے


No comments:

Post a Comment

')