Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Tuesday, May 11, 2021

کنفانی کا ایک خط




 کنفانی کا ایک خط


میں شروع سے ہی جانتا تھا کہ ہر محبت ایک ہورہنے والا فراق ہے۔۔۔

میں ہمارے لیے، ہماری محبت کے لیے اور ہمارے خوابوں کے لیے خوف زدہ ہوا کرتا تھا ______ میں نے ہمارے گرد مضبوط چہار دیواری تعمیر کی تاکہ جدائ کا کوئ تیر اس سے پار نہ ہوسکے، تاکہ ہم پر کوئ لعنت فراق نہ آسکے ______ اور ایک دن میں نے دیکھا کہ کچھ تیر میرے جگر کے پار ہوچکے ہیں، میں نے دیکھا کہ ان کا رخ میرے طرف پھیرنے والی تم ہی ہو ______ کاش!! میں نے باہری دشمن کے خوف سے وہ مضبوط احاطہ نہ بنایا ہوتا؛ کیوں کہ میرا واحد دشمن میرے سامنے تھا، وہی جس سے مجھے محبت تھی۔



No comments:

Post a Comment

')