Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Wednesday, May 12, 2021

پتا ہے تم کیوں روتے ہو؟؟




 پتا ہے تم کیوں روتے ہو؟؟


پتا ہے کہ تم کیوں ڈکھی ہوتے ہو؟؟ پتا ہے تم زندگی سے کیوں بیزار ہونے لگتے ہو؟؟ پتا بھی ہے کہ یہ سب تہمارے ساتھ ہی کیوں ہوتا ہے ؟؟


نہیں پتا نا ؟


تبھی تو روتے ہوئے، خدا سے یوں سوال کرتے ہو؛


"کہ یہ سب میرے ساتھ ہی کیوں ہوتا ہے!" تمہیں پتا ہے خدا جواب میں تمہیں بھر کے حوصلہ دیتا ہے۔ اور کہتا ہے کہ میں تمہارے ساتھ ہوں۔


میں تمہیں دنیا سے لڑنے کی ہمت دیتا ہوں۔ تمہیں لوگ یوں پریشان کرتے ہیں، دکھ دیتے ہیں


مجھ سے بھی نہیں دیکھا جاتا۔


پر اسی وجہ سے تم میرے اور قریب آتے ہو۔ تم سجدوں میں جب روتے ہو۔


جب مجھ سے سب شکوے کرتے ہو۔ میں بہت ساری خوشیاں تمھاری قسمت میں لکھ دیتا ہوں۔


پھر جب ثم مسکراتے ہو اور میرا شکر ادا کرتے ہو


میرے اور قریب ہو جاتے ہو۔ پھر تم کیوں افسردہ ہوتے ہو؟؟


تمہاری کہانی میں تو ابھی خوشیوں کا حصہ بس تھوڑا اور صبر کر لو۔



No comments:

Post a Comment

')