Welcome to my blog!

Meet the Author

Blessed with the best _ Alhumdulillah!a million times for every blessing in my life.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!

Saturday, January 23, 2021

وہ لمحہ کہ جب تمہارا دل بے حد بوجھل ہوتا ہے



 وہ لمحہ کہ جب تمہارا دل بے حد بوجھل ہوتا ہے اور تم خاموش ہو جاتے ہو اور دل ہی دل میں رو بھی لیتے ہو پر کسی سے کچھ نہیں کہتے نہ اشکوں سے نہ لبوں سے، کیوں کہ انسان اکثر انسان کی تکلیف کو، آزمائش اور اسکے درد کی شدت کو نہیں سمجھ پاتا، بس جو ہر شے سے واقف ہے تم اسکو بتانے کے منتظر ہوتے ہو کہ جب تم کائنات پر قادر اللہ کے سامنے اس تڑپ سے اور امید سے پیش ہو کہ "پیارے اللہ میری آزمائش میں آسانی فرما، پیارے اللہ میری مدد فرما."یہ تم اپنے لبوں سے کہہ نہیں پاتے اور بس اسی لمحے جب تم سُبْحَانَ رَبِّيَ الأَعْلَى کی تسبیح کے ذریعے پیارے اللہ تعالیٰ کو سجدہ کرتے ہوئے تڑپتے دل، اداس چہرہ اور نم آنکھوں سے برستے ہوئے ان شدت زدہ اذیت دینے والے آنسوؤں کے ساتھ اللہ سے بنا کچھ کہے طویل سجدہ کرتے ہو کہ اللہ سب سمجھتا ہے وہیں ان سسکیوں اور تڑپ میں تمہارا دل مطمئن بھی ہوتا ہے کی وہی جو انسان نہیں کر پاتا وہ اللہ کرتا ہے بےشک وہ تو تمہارے زمین پر بیٹھے دل کی آواز کو ساتویں آسمان سے سنتا ہے اور تمہارے ہر درد سے واقف ہے. یہ لمحہ بے حد 
‎عجیب ہے ایک طرف اضطراب اور ایک طرف سکونِ قلب۔


"اے میرے پیارے اللہ میری ہر دعا پر کنُ فرما دے، میری آزمائشوں کو آسان فرما۔اور مجھے اپنے معجزوں سے نواز دے



No comments:

Post a Comment

')